Nyhetsbrev

Enligt ett stämmobeslut och stadgeändring kommer styrelsen att informera samfällighetens medlemmar om nyheter i elektronisk form framöver. Undantaget är handlingar inför stämma som skickas ut per post.

Förutom nyhetsbrevet så kommer också olika andra handlingar så som stämmoprotokoll att göras tillgängliga på elektronisk väg genom denna hemsida.

Elektroniskt nyhetsbrev

För att på lättaste sätt kunna ta del av denna information finns det ett RSS flöde som man kan prenumerera på (förutsätter en RSS läsare): RSS-flöde

Ett annat sätt att ta del av nyheterna elektroniskt är att skriva upp sig för nyhetsbrevet via mail. Detta görs via att fylla i ett formuläret nedan och trycka på Subscribe:

Prenumerera på vårt elektroniska nyhetsbrev

* indicates required

Midgårds Samfällighetsförening kommer att använda informationen som anges i detta formulär för att komma i kontakt med Dig och för att uppdatera Dig genom ett nyhetsbrev. Ange alternativ som vi kan använda för att informera Dig:

Du kan när som helst ångra dig och klicka på av-prenumerera (unsubscribe) länken i slutet på varje nyhetsbrev som du erhåller från oss, eller genom att kontakta oss på info@midgardssamfallighetsforening.se. För att få reda på mer om de regler som gäller, besök vår hemsida. Genom att klicka på knappen ’Prenumerera’ nedan, godkänner Du att vi får lagra Dina personuppgifter enligt dessa villkor.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp’s privacy practices here.

Föredrar du att få Nyhetsbrev och annan information via postlådan

För att fortsatt erhålla nyhetsbrevet samt annan information i brevlådan, skicka du ett epostmeddelande till info@midgardssamfallighetsforening.se med namn och adress, eller fyller i formuläret nedan.

Midgårds Samfällighetsförening kommer att använda informationen som anges i detta formulär för att komma i kontakt med Dig och för att uppdatera Dig genom bla. ett nyhetsbrev.
    Du kan när som helst ångra dig genom att kontakta oss på info@midgardssamfallighetsforening.se. För att få reda mer om de regler som gäller, besök våran hemsida. Genom att klicka på knappen 'Skicka', ger Du härmed samtycke till att Midgårds Samfällighetsförening lagrar dessa personuppgifter för att kunna distribuera nyhetsbrevet, i enlighet med GDPR.