Pool, Poolhus och Bastu

Varje fastighet kan kvittera ut 2 brickor utan kostnad. Vid förlust av bricka meddela styrelsen snarast möjligt. Ny bricka erhålls mot avgift om 100 kr. Både fastighetsägare och hyresgäster kan kvittera ut brickor, dock måste hyresgäster först skriva ett avtal med fastighetsägaren.
Om du inte har kvitterat ut en passerbricka för att komma in i poolhus och till poolområdet ännu kan du göra det genom att ladda ner ett avtal, fylla i och lägga i styrelsens brevlåda vid poolhuset.

Ladda ner, Avtal Poolbrickor för fastighetsägare, skriv under och lägg i styrelsens brevlåda vid poolhuset.
Ladda ner, Avtal Poolbrickor för hyresgäster, skriv under och lägg i styrelsens brevlåda vid poolhuset.

Öppettider för poolhus/området
Måndag 10:00 – 21:00 (poolrengöring med robot på morgonen)
Tisdag – Torsdag 08:00 – 21:00
Fredag – Lördag 08:00 – 22:00
Söndag 08:00 – 21.00

Bastubokning
Fredag – Söndag 16:00 -21:00 är respektive bastu med tillhörande duschar och omklädningsrum bokningsbara för familjer och vänner och bekanta och följer då inte herr- och damuppdelning.

Man bokar bastun genom att skriva upp sig på listor i entrén i poolhuset. Bokning sker senast 30 minuter innan önskad tid.

OBS! Man kan boka 2 timmar per fastighetsägare och endast en (1) bastu samt inte boka flera veckor i förväg, utan max 2 veckor i förväg. Vid obokade tider gäller ordinarie regler för bastubad med herr-och damuppdelning av respektive bastu med tillhörande duschar och omklädningsrum.

Monday 10 AM – 11 PM
Tuesday – Sunday 7 AM – 11 PM
Friday – Sunday (4 PM – 9 PM) Family Sauna

Friday-Sunday 4:00 PM to 9:00 PM each sauna and associated showers and changing rooms will be bookable for families, friends and acquaintances and will not follow men’s and women’s divisions.

You book the sauna by signing up on lists in the entrance to the pool house. Booking must be done no later than 30 minutes before the desired time. NOTE! You are only allowed to book 2 hours per property owner and only one (1) sauna and maximum 2 weeks in advance. At unoccupied times, the usual rules apply to sauna baths with men and women’s divisions of the respective sauna with associated showers and changing rooms.