Underrättelse om Ordinarie Stämma 2021

Hej! Se nedan för underrättelse om stämma eller i bifogad fil.
Vänligen

UNDERRÄTTELSE

2021-02-01

Härmed underrättas du, i egenskap av fastighetsägare på Albert Målares väg i Täby kyrkby, om ORDINARIE STÄMMA för Midgårds Samfällighetsförening.

Datum för mötet:                                            Onsdag 21 april 2021

Tid för mötet:                                                   18.30-20.30

Plats för mötet:                                                Matsalen Skolhagenskolan

Särskild kallelse med bilagor skickas per post senast två veckor innan stämman.

Medlem kan genom motion väcka förslag rörande föreningens verksamhet. Motion som ska behandlas på stämman ska vara styrelsen tillhanda senast sex veckor innan datumet för stämman. Maila motion till  styrelsen@midgardssamfallighetsforening.se eller per post till Midgårds Samfällighetsförening, Box 6001, 187 06 Täby alternativt lägg det i postlådan vid poolhuset.

Punkter på mötet kommer bl a att vara:

• Årsbokslut
  • Verksamhetsberättelse
  • Revision
  • Underhållsplan
  • Information om pågående projekt

Samtliga underlag kommer att publiceras på hemsidan, dock med lösenord som ni tillfrågar styrelsen om.

Då ingen valberedning valdes på förra stämman, så ber vi er som kan tänka er att ingå i styrelsen som ledamot eller suppleant att höra av er till styrelsen. Vi behöver också en valberedning, kan ni tänka er att inför kommande stämmor ingå i valberedningen, tveka inte att höra av er. Val av Ordförande, ledamöter och suppleanter till styrelsen samt valberedning sker på stämman.

OBS! Styrelsen kommer att följa myndigheternas restriktioner och rekommendationer gällande pandemin. Därför kan stämman skjutas upp och eller ordnas på annat sätt. Förtidsröstning kommer att erbjudas oavsett.

Välkommen!
Önskar Styrelsen