Information rörande poolerna, sophus och inför årsstämman

Poolerna
Vår entreprenör som byggde poolerna med tillhörande teknik är ansvariga inom ramen för garantin att starta upp poolerna och se till att vi har en drift klar och kan öppna poolerna till den 16 juni. Vi utgår därför att vi öppnar kl. 12 den 16 juni och meddelar via hemsidan och anslag på poolhuset om ändring sker.
Observera att vi kommer att hålla bastus stängda under sommarsäsongen så länge FHM inte ändrar sina rekommendationer kopplat till Corona.

Miljöhuset
Nu återstår i stort sett att ordna med elen och passersystem till dörrarna. Vi kommer också behöva komma in i några garage för att byta ut armaturer och dra el, berörda garageägare kommer att kontaktas inom kort. Sen kommer vi slutligen upphandla leverantör/-er av hantering av materialet som ska återvinnas och hämtas.
Vi hoppas och tror att vi ska kunna öppna miljöhuset i slutet av juni men håller det lite öppet pga semestertider som kan fördröja öppningsdatumet något. Mer information kommer i juni.

Årsstämma den 9 juni i Skolhagenskolans matsal
Vi påminner om stämman den 9 juni från kl. 18.00. Vi saknar ledamöter och suppleanter till styrelsen och även valberedning, är du intresserad, hör av dig till oss i styrelsen.
Om du inte vill eller kan närvara på stämman, skicka ett ombud eller förtidssrösta! Lägg ditt röstkort i ett slutet kuvert och lägg i vår postlåda vid poolhuset senast den 7 juni eller skicka per post till Midgårds Samfällighetsförening, Box 6001, 187 06 Täby

Tack på förhand
Vänligen